Strumpor eller inga strumpor

Igår hade jag tänkt mig att jag bara skulle ta det lugnt efter att vi haft personalmys på Duvels... Jag tror jag hade förträngt att Mimmi fyllde 25 när jag tänkte så, för lugnt blev det inte direkt! Först var vi på Duvels och åt en mycket god 3rätters :) sen bar det av till East! Vi tog taxi dit och jag lovar att taxichauffören var hög! Han pratade på lotsas jamaicanska och vi var tvungna att fråga om han pratade med oss eller med ngn på telefon..han pratade tydligen med oss :/ väl på East blev det en del shots, behöver jag säga mer?
Sen gick vi förbi Vickans men det var inte så kul så vi gick till Soap istället :) Där blev det mer shots och mer öl, toppen! Sen slutade det med att jag köpte med mig nudlar fr 7-eleven o satt o åt i taxin o taxichauffören berömde mig för att jag inte spillde ngt, tack så mycket!
Sen bestämde jag mig för att sova i mina strumpor o det var faktiskt superskönt, det var nog inte sista gången! Nu blir det arbeta av, whoop whoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0