Julpynt eller inte?

Kom just på att detta är det enda julpynt jag har i min lägenhet!!! Jag har inte ena en adventsljusstake framme.. Det blir nog en tur upp till vinden innan jag går på stan, såhär kan vi inte ha det, inte konstigt att jag inte kommit in i den rätta julstämningen ännu!

Fast å andra sidan så finns det så många personer som inte alls har ngt behov av att julpynta och som inte alls uppskattar alla julföreteelser.
Jag är dock inte en av dem! Trots att jag inte kommer från en stor familj (jag är ju trots allt ensambarn) så handlar julen om familjen för mig. Vi har alltid firat julafton tillsammans jag, mor, far, mormor och morfar.

Jag kommer ihåg när jag och mormor brukade baka pepparkakor tillsammans när jag var mindre. Det var sååå mysigt och det är nog något som jag aldrig kommer att glömma :) tror att jag är en "sucker för julen" mycket för att jac alltid haft en så nära relation med min familj.

Ja, såhär i juletider så finns det mycket jag är tacksam för, men mest är jag tacksam för mina vänner och min familj - ni är fantastiska!!!

Nu fick jag genast mycket att göra, bäst att jag skyndar mig på! TTYL (talk to you later)! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0